The Worlds Greatest

Caroline har ingen aning att jag skriver detta inlägget just nu. Men jag vill bara tala om hur underbar hon är, men det vet väl ni redan. Jag och Caroline lärde känna varann via innebandyn och vi blev helt enkelt bästisar! Vi hängde hela tiden på träningarna men aldrig utöver det så vi var väl så kallade "innebandybästisar" men sedan när jag sluta upphävde kontakten tyvärr. Jag är verkligen ledsen över det. Vi hälsade alltid på fotbollscuper, men det va liksom det ända. Men sedan när Caroline börja i min skola nu i 7:an så märker man hur lika vi är. Asså i början hängde vi väl så där lagom jag menar alla vi tjejer i klassen häger med alla det är liksom inte så att man liksom aldrig hänger med den eller si och så, utan alla kan va med alla och det är jätte skönt. Men nu de senaste månaden/månaderna så har jag och carro i stort sätt blivit jätte tajta igen vilket jag är glad över eftersom vi har så mycket att snacka om, vi är så lika på alla möjliga sätt och vi ser allt ifrån samma synvinkel. Och nu när när Caroline börjat i fotbollen så märker jag verkligen hur bra det kommer bli. Detta är bara början.... Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: lalla

fint skrivet amanda!

2012-01-29 @ 14:05:48
URL: http://laalas.blogg.se/
Postat av: emelie koch

fint! hon är verkligen en super vän :)

säkert du med, fast jag känner dig knappt..

2012-01-29 @ 15:55:01
URL: http://emelielinneakoch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0