by Amanda Hjelle

Tjena,
Då kanske jag tittar fram några inlägg denna veckan får se om jag känner för det.
Skolstart idag efter en veckas lov, helt okej dag faktiskt! Men imorse fy vad trött jag va alltså.
Helt ärligt funderar på att skaffa blogg? Tycker det är roligt att gästblogga, men vill nog helst driva en egen.
Men får se vill jag ha en blogg vill jag verkligen ha tid för den, skriva om intressanta saker som intresserar er och gärna flera inlägg varje dag så det blir extra kul att läsa. Så det är ju tiden som är problemet eftersom fotbollen och min fina vänner tar så mycket tid! Får suga på det lite till...
Love, Amanda

"Jag kommer slå ner vem som helst,
 jag kommer inte göra dig besviken,
 för jag kommer göra allt som krävs för att vinna dig."


Kommentarer
Postat av: evelina j'

till amanda: tycker absolut att du ska skaffa blogg! :)

2012-02-20 @ 20:19:48
URL: http://honevelina.blogg.se/
Postat av: Sarasbby!

lol

2012-02-21 @ 15:24:11
Postat av: Marrebläckfisk

Assååå du ee så j*vla vacker! Glor bara in i bilden om jag så inte orkar göra nått annat! Smexy ;)

2012-02-21 @ 16:51:00
Postat av: Alexics

Allt bra? :)

2012-08-01 @ 19:49:25
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0