GÄSTBLOGG À LA AMANDA

Godmorning!
Vaknade för ett tag sen men känner mig lite så där halv seg. Ska strax äta frukost, MUMS! Bara det att jag inte orkar göra frukost... så lat som man är. Har iallafall redan hunnit prata i telefon ett antal gånger, pratat av mig lite med Vilma och planerat en go förmiddag med Emma. Japp, så snart så kommer Emma hem till mig och då blir det väl inprencip att direkt sticka till solariumet så man får det gjort! Och sedan hem och att en go dusch och smörja in sig med bodylotion. Känner redan nu hur gött det ska bli! ;-) Sedan efter det blir du nog kanske att baka en kaka och dega i sängen till några härliga rullar med massa godis. Imorgon ska jag fixa mina naglar och fan vad nöjd jag är med salong och pris kommer bli fantastiskt min kära mor som har så bra kontaker, tack mamma! Måndag har jag inget planerat än, men en sak är säkert: TRÄNING! Och på tisdag så.......... hehe ;)
Japp nu fick ni en förblick på min vecka ;-) Just det, gud tror jag dör, jag och UNDERBARA Carro/Wasse som driver denna blogg kom med i SM med 9:orna! Tror jag spricker av lycka :-)
Love, Amanda


Bild från i sommaren 2011 med bästisen Emma!!!! Gud vad man saknar värmen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0