söndag:(

jag blev som jättesur när jag vaknade "imorse" och kollade på klockan att den va halv ett...
nu lär jag inte somnade ikväll och dessutom går dagen snabbare när man vaknar senare. nej nu ska jag sluta klaga. ska åka till min träning om en timma, styrka,jogga, kämpa och svättas i frölunda borg i en timme inte precis vad jag gillar mest men nu jäklar ska eriksberg vara fit for fight när säsogen startar, har faktiskt en träningsmatch redan nästa helg och jag är såååå laddad!
men nu till ett helt annat ämne, min plattång börjar gå i bitar och jag skulle verkligen behöva tips på en bra så ni mina kära läsare har ni ett tips så skriv gärna i en kommentar om hur den är och vart man kan köpa. love

Kommentarer
Postat av: evelina j'

sv: Vart ligger affären? :) hittar inte någon bra hemsida till den!

alltså tessie

2012-02-19 @ 17:41:44
URL: http://honevelina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den ligger vid kungspasagen! Nära kungsgatan!

2012-02-19 @ 18:09:21
Postat av: karolin

jag har en super bra, det är en nyare modell och den sliter mycket mindre på håret än vanliga och den har värme slingor över hela den varme saken så att den kan ta mer hår åt gången. man kan även platta håret när det är vått utan att det slits extra!



Den 'är från babyliss paris och den heterprotect performance tror jag!



Jag tycker den är himla bra och det ger mycket effekt så det blir platt fort!

2012-02-19 @ 20:15:17
URL: http://karolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0