tävling hos hejsanalexs!

jag är med och tävlar om en ur snygg victoria secret bikini hos hejsanalexs.blogg.se !
vill du också vara med och tävla om denna biknin så klicka dig in här !
 
först måste jag bara säga att hennes blogg är en av få bloggar som jag läser, det måste betyda att den är unik.Hon verkligen inspirerar folk och varje inlägg hon skriver vill man inte läsa klart för man längtar bara tills nästa inlägg kommer upp, och skulle man inte dö för hennes utseende? otroligt snygg är hon!!!
 
men om tävlingen, jag skulle bli hur glad som helst om jag skulle vinna denna bikini.
men jag kanske behöver skriva just varför jag ska vinna, för nog alla dina trogna läsare vill ha den..
jo varför är för att jag har alltid velat ha en, men har inte fått mig tummen ur att beställa en dels för att dom är så dyra och har inte pengar till att bara köpa en även om jag gärna skulle vilja och  sen är jag lite osäker på att beställa ifrån internet...
men passar det verkligen inte perfekt att vara helt choklad brun och stå där på stranden i en denna snygg VS bikini? 
 
skulle jag nu få denna turen att vinna denna bikinin skulle jag bli hur glad som helst och tacka henne rejält! :)
 
nu tycker jag att ni också ska vara med och tävla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0