dagen innan kärlekens dag

ni har säkert sätt att jag fick till en ny header idag, vad tycker ni ?
själv gillar jag förändringar, men jag är själv inte så bra på sånt med stilmallar och den skiten så det fick bli något enkelt :) hade träning vid halv sju, men planerna va täckta med snö så vi gick in och satte oss i ett omklädningsrum och hade lite girl talk och snackade om allt möjligt, även lite styrka på det! jättekul de med :D
näst nästa helg har vi träningsmatch mot 96or, fyfan va kul!
men iallafall, alla hjärtans dag imorgon...jag har själv inte funnit kärleken men ska tillbringa den dagen med några vänner och även de är min kärlek. seeeya

Kommentarer
Postat av: lalla

skit snygg header !

2012-02-14 @ 12:04:30
URL: http://laalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0