Jag är Amanda Hjelle

Och jag är 13 år gammal tjej och bor i Göteborg, jag går på Änglagårdsskolan i klass USA och har gjort det i ca 1 1/2 år. Jag spelar i Eriksbergs IF och har gjort det i dryga 8 år och fotbollen är verkligen något jag satsar på, jag brinner för det. Annars är jag en tjej som är super intresserad av kläder, smink, mode, vänner och givetvis killar ;-). Jag kommer som sagt gästblogga här ibland, och det kommer även min fina vän Michaela göra. Jag är inte den bästa på presentationer men dom flesta som läser Carolines blogg vet säkert vem jag är annars är det bara att fråga frågor om mig om ni vill veta mer!


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du någon blogg amanda?<3

2012-01-28 @ 13:48:05
Postat av: Marre

Flashig Bild Amanda :D

2012-02-08 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0