make up

drog en snabbis till ikea med familjen och kollade läget och fick med mig saker som jag behövde som en spegel och några ramar som jag ska framkalla bilder som väcker minnen i! hatar mitt rum så man får pynta upp det med fina saker istället.hahah..
men min syster drog in till stan så jag bad henne köpa smink till mig som jag ville ha så en eyeliner puder och en borste blev det. jag har haft en helt okej söndag, men klarar inte av att tänka på att mindre än tolv timmar ska jag gå upp och göra mig iordning för skolan, pallar bara inte...men måndagar i skolan är helt okej...
men måste bara säga, såg ni vilket fint inlägg min kära underbara och fina vän amanda skrev. du är guldvärld brunden.big love to you!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig Wasse, you know that!

Everything4u <3

2012-01-29 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0