om mig



tänkte att jag kunde berätta i ett inlägg om mig.

jag heter caroline wasenius lever mitt liv som fjorton åring i världens goaste stad göteborg.
mitt liv är fotboll och jag älskar det så sjukt mycket, går på en fotbollsskola som heter änglagård och där har jag världens härligaste kompisar och för bara några dagar sedan bytte jag fotbollslag från kära hjuvik till eriksberg if där jag hoppas på att fortsätta utvecklas som fotbollsspelare.
jag bor tillsammans med min familj i torslanda om jag ska vara helt ärlig tycker jag det är ganska dött här men när man har så härliga vänner som bor här i närheten gör dom verkligen den "döda" stunden till den bästa. hiih! jag älskar att chilla med vänner, shoppa och bara leva livet :)
jag är ganska blyg när jag träffar personer som jag inte känner, men annars kan jag nog vara ganska galen. jag går även i innebandy som jag gjort i närmare tre år och sporter som jag inte går i men som verkar skit roligt och som jag skulle kunna börja i är handboll och motorcross. ja vad ska jag mer berätta om mig själv... ää om ni vill veta något mer är det bara att kommentera så svara jag på det! kram

Kommentarer
Postat av: Matilda FOTO :)

Handboll är jätte roligt.

2012-01-25 @ 21:18:00
URL: http://fotoomotiv.blogg.se/
Postat av: Matilda FOTO :)

Handboll är jätte roligt.

2012-01-25 @ 21:18:21
URL: http://fotoomotiv.blogg.se/
Postat av: peter

tack så mycket :) Roligt att höra

2012-01-27 @ 17:31:56
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0