shoppingen



alla gissade på dom rosa jeansen från gina tricot, det var dom jag skulle köpt med mig hem men fanns tyvärr inte i min storlek, så det får bli mitt nästa köp för dom är så snygga!
men tröjan från gina och ringen och örhängena från glitter. nöjd :)
och det var tyvärr ingen som gissade rätt, men bättre lycka nästa gång!

hade ju fysträning idag, hade först lite fotbolls workout och sen gick vi på en massa styrka övning, sen lite joggning, ruscher och gash va jobbigt de va...jag lovar er ni skulle dött jag va inte nära ifrån men så himla skönt nu efter:) förmodlingen börjar vi träna ute nästa vecka, awieeee!
iallafall så hänger jag med amanda hem imorgon efter skolan och sen har vi teori i klubbstugan.
ha en go kväll,natti!

Kommentarer
Postat av: lalla

skit snygga saker !

2012-01-26 @ 11:30:43
URL: http://laalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0