tjugosjunde januari


ego bild från dagen idag. hihi

dagen gick ändå ganska fort även fast den är väldigt lång. men det hända en del saker som jag bara har varit allmänt trött på, så nu vill jag bara lägga mig ner sova och inet vakna.haha..men jag hoppas att det kommer bli bättre :) skulle kanske träffa några kompisar ikväll, men vet inte hur det blir med det längre soppas att jag har cup imorgon och måste lägga mig tidigt för att vara pigg. första cup och även match med mitt nya lag. nervös och laddad ohyes!
har haft sjukt mycket läsare dom två senaste dagarna hoppas verkligen ni stannar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar er! Hör av dig till mig Wasse, love ya bästis <3

2012-01-27 @ 17:21:59
Postat av: Meniver

Svar: Aww tack så mycket!:D

Kram

2012-01-27 @ 18:31:54
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0